14 okt

A színes öntapadós címke bevételnövelő hatása

Megőrülsz a tudattól, hogy alig fogy a terméked?

Több terméket szeretnél eladni, de úgy gondolod, hogy már mindent kipróbáltál?

Legyél sikeres vállalkozó és generálj nagy forgalmat! A következő 4 pontban megtudhatod, hogy a színes címke miként járulhat hozzá a forgalmad növekedéséhez.

1. Szuper első benyomás a termékedről

Az első benyomást nagyban befolyásolja a termék kinézete, aminek szerves része a termékcímke. Éppen ezért egy rossz dizájnnal rendelkező címke legalább annyira képes csökkenti a bizalmat a termékeddel kapcsolatban, mint amennyire egy jól megtervezett színes címke képes növelni. Nézd meg az alábbi két képet, Te melyiket választanád?

fekete-feher-szines-cimke-osszehasonlitas

2. Több szem = Több vevő

Tűnj ki a tömegből! A konkurens termékek között még a Te fantasztikus terméked is könnyen megbújhat. Ha azonban terméked csomagolása, címkéje látványos, biztos, hogy több figyelmet kap! Minél többen veszik észre terméked, annál többen fogják azt választani a konkurens termékek közül.

elegedett-vevo

3. Ugyanannyi információ, kevesebb helyen

Ha egy öntapadós címkén színeket és grafikát használsz, olyan információt is tudsz vevőid felé közölni, amit egy fekete-fehér címkén csak szavakkal tudnál. Így eléred, hogy címkéd sokkal átláthatóbb, tisztább legyen, ezáltal vevőid figyelmét sem tereled el termékedről a felesleges információ(szöveg)-halmazzal.

shoe_label-tif-1024x462

4. Több visszatérő vásárló

Egy jól kinéző címke, már komoly brandépítő hatással bír. Ezért a vevőidet nem csak megszerezni lesz könnyebb, de megtartani is.
Szerinted, ha a vevőid már hozzászokott a szép színes címkédhez, a kezébe akarja majd venni a konkurensed lehangoló fekete-fehér termékét?

It's only fair to share...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin