A színes öntapadós címke bevételnövelő hatása
Megőrülsz a tudattól, hogy alig fogy a terméked?
Több terméket szeretnél eladni, de úgy gondolod, hogy már mindent kipróbáltál?
Legyél sikeres vállalkozó és generálj nagy forgalmat! A következő 4 pontban megtudhatod, hogy a színes címke miként járulhat hozzá a forgalmad növekedéséhez.
1. Szuper első benyomás a termékedről
Az első benyomást nagyban befolyásolja a termék kinézete, aminek szerves része a termékcímke. Éppen ezért egy rossz dizájnnal rendelkező címke legalább annyira képes csökkenti a bizalmat a termékeddel kapcsolatban, mint amennyire egy jól megtervezett színes címke képes növelni. Nézd meg az alábbi két képet, Te melyiket választanád?
2. Több szem = Több vevő
Tűnj ki a tömegből! A konkurens termékek között még a Te fantasztikus terméked is könnyen megbújhat. Ha azonban terméked csomagolása, címkéje látványos, biztos, hogy több figyelmet kap! Minél többen veszik észre terméked, annál többen fogják azt választani a konkurens termékek közül.
3. Ugyanannyi információ, kevesebb helyen
Ha egy öntapadós címkén színeket és grafikát használsz, olyan információt is tudsz vevőid felé közölni, amit egy fekete-fehér címkén csak szavakkal tudnál. Így eléred, hogy címkéd sokkal átláthatóbb, tisztább legyen, ezáltal vevőid figyelmét sem tereled el termékedről a felesleges információ(szöveg)-halmazzal.
4. Több visszatérő vásárló
Egy jól kinéző címke, már komoly brandépítő hatással bír. Ezért a vevőidet nem csak megszerezni lesz könnyebb, de megtartani is.
Szerinted, ha a vevőid már hozzászokott a szép színes címkédhez, a kezébe akarja majd venni a konkurensed lehangoló fekete-fehér termékét?